Sharp legal thinking
Hoe positioneer je een advocatenkantoor dat al sinds 1976 scherp is?
De advocatuur is volop in transitie. Technologie, toenemende transparantie en nieuwe generaties klanten stellen andere eisen aan juridische dienstverleners. Voor Poelmann van den Broek lag er een duidelijke uitdaging: hoe blijf je als gevestigde naam onderscheidend, relevant én herkenbaar in een markt waar kennis niet langer het verschil maakt?
Samen met PvdB ontwikkelden we een merkfundament dat niet alleen verankert waar het kantoor voor staat, maar ook richting geeft aan waar het naartoe wil. Het leidende principe werd: Blijf scherp. Geen slogan, maar een werkwoord. Een cultuurprincipe. Een kader voor alles wat PvdB denkt, doet en deelt: van juridische advisering tot arbeidsmarktcommunicatie.
In een markt waar juridische kennis vaak inwisselbaar lijkt, maakt de manier waarop je denkt, communiceert en handelt het verschil. Wat gebeurt er als ‘scherp zijn’ niet alleen strategie is, maar ook stijl, cultuur en communicatie? Dan ontstaat er een merk dat mensen wakker houdt. Intern én extern.
Tomorrows business van Poelmann van den Broek gaat over relevant blijven met één scherpe koers voor klanten, collega’s en communicatie.
#mission water
Water solutions
Services
Engineering
60+ bedrijven, 1 beweging aangedreven door Saur
Saur in cijfers
jaarlijkse inkomsten in 2021
geïnvesteerd in transformatie en digitale innovatie
in 20 landen, na recente strategische overnames
mensen wereldwijd bediend via contracten
met 9.200 lokale overheden.
liters geproduceerd drinkwater
liter gezuiverd water terug naar de natuur
Wil jij morgen ook nog relevant zijn?
Heb je de impact van ons werk voor saur gezien? Stel je voor wat we samen voor jouw bedrijf kunnen bereiken! Bij MORE zetten we strategie om in resultaat, precies zoals we dat voor Poelmann van den Broek hebben gedaan. Klaar om jouw uitdagingen om te zetten in kansen? Neem contact met ons op en ontdek wat wij voor jouw tomorrows kunnen betekenen.






